Första snön! :)

Femte december tvåtusenelva!

Idag när jag vaknade och öppnade mina trötta ögon, såg jag att det var vitt ute! Jag antog att det som vanligt bara var frost och somnade lugnt om igen! Men Wille väckte mig ganska snabbt direkt... han tyckte det var dags att gå ut! ;) och jösses, väl ute ser jag att det är 3-4 cm snö :):)

Wille fick spel och våran morgon promenad (som vi i vanliga fall, trötta kämpar oss igenom) förvandlades till en bus-runda :) himla härligt med lite snö nu! Äntligen fick jag lite julkänsla i kroppen! Så idag var jag duktigt och julpyntade lägenheten! Även granen (som så smidigt är i plast) står påklädd och fin ;)

Ps. Idag såg jag även att Wille har tappat sin första tand!! Stoor kille nu!<3

Kram Sanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0