Tacco-kväll!

Hejsan hoppsan! :)

Idag har syster och jag gått runt stan med vovvarna, wille har sovit sen vi kom hem... helt slut ;) men sköönt var det! :)
Nu har jag plockat lite här hemma för ikväll får jag och sambo gäster! Mamma och filip kommer på tacco! Myysigt! Nu ska jag köra mitt pass med hantel-träning här hemma innan jag hoppar in i duschen!
Wille växer så det knakar, alla valptänder är borta, kulorna och trillat ner och han har börjat lyfta på benet när han slår en drill! ;D haha min lille MAN ;)

Om det är någon som vet hur man laddar upp videoklipp på bloggen så får ni gärna kommentera och berätta!

Kram Sanna och Wille!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad stor och vacker han blivit! Blir så glad att se att Smillas små ungar växer och blir stora, ståtliga hundar:)

2012-01-15 @ 20:29:04
Postat av: Sofies Stiltje

Oj vad fin han är :) Det är så roligt att kunna se bilder på hur Thysas (June Carters) syskon utvecklas och växer!



/Sofie & Thysa

2012-01-21 @ 12:15:26
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0