Sommar

Hej igen! Nu var det visst väldigt länge sen jag uppdaterade bloggen! :)

Dagarna rullar på, blir till veckor och veckorna rullar på! Jag ska erkänna att vi (Wille och jag) inte tränar så mycket lydnad som jag trodde vi skulle höra, men brukar blandar in lite allmän lydnad i promenaderna iaf ;)

Vi har dock tränat upp vår kondition! :) har börjat springa (jogga) lite mer och Wille älskar det! Då får han "jobba" på ett helt annat sätt och man märker att han blir så fokuserad och tycker det är så kul :) även jag har börjat tycka det är riktigt kul och skönt... 8 kg har jag tappat sedan februari! :) och nu ska jag fortsätta så jag blir vältränad till agillityn börjar! :):)

Kram Sanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0