Leverpastej chock! :D

Kvällens kurs gick över förväntan! Skönt att jag kunde koppla bort vardags-problemen under tiden!

Kvällens schema var:
- gå med slakt koppel... "gå fot"
- hundmöte (som gick bra, mycket bättre än jag förväntade mig! :D )
-Teori och avslappning
- inkallning! Övningen var toppen bra! Tränarna kletade leverpastej på en gräsfläck, tog med hunden dit och när den började äta skulle jag ropa "hit"... Wille lyssnade inte alls första gången... men andra gången kom han springandes mot mig efter lite väl lång betänke tid... Men han kom, vilket är det viktigaste! För somliga gick det inte alls... Andra tog 4-5 ggr på sig... Så jag är jätte nöjd!! :):) den övningen ska vi absolut träna på igen! :)

Dags att sova, jobb imon igen!!

Kram Sanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0